ftmnrckr çok kalın bence, biz de kullanıyorduk 24 derece son 1 tog için. Ama ben 24-25 arası bez ve 1 tog uyku tulumu kullanmıştım lakin şuan 25 derece üstü için zıbın, (içim rahat etsin diye😅) ince pamuklu bir alt ve üstüne ince pamuklu bir uyku tulumu giydiriyorum. 26,5 derece üstüne çıkarsa altı da çıkarırım muhtemelen