Merhaba bebeğim 13 aylık geçen hafta odasını ayırdım beşiği standart ahşap korkuluklu gbi olan beşikten. Bebeğimde daha yeni emekliyor bir yerden tutup kalkıyor. Bugün baktım diz üstü oturmuş beşiğin üst kısmından tutunuyo uyanmış. Ya ayağa kalkıp düşerse die korkuyorum napmaliyim