Kızlar bebeğim zaten meme reddı yaşıyorum zar zor emzırıyom göğsüme alıp emzırmeye başlıyorum 2 dakika geçmeden anında kaka yapıyo sürekli böyle son 1 haftadır süt mıdesınde durmuyor ishal olmuş galiba daha 3 aylık napıcam bilmiyorum önerisi olan var mı acaba