Merhaba hanımlar birşey danışmak istiyorum. Yaz geliyor malum havalar çok sıcak. Odamda ki klimanın yönü dırek üstüme vuruyor yatağımın yönünü değiştirmek de çok sıkıntı. Klimada daha yeni ve içi temiz. Ama çalıştırdığım da sanki başım ağrıyor mu diyim rahatsız oluyorum. Suan da 27 derece de çalıştırıyorum. Bebeğimin beşiği de yan tarafımda ama bebeğime vurmuyor klima. Sadece bana ve eşime vuruyor.. eşimde klimasız asla yatamıyor. Hep sorun yaşıyoruz her yaz. Oda sıcaklığı suan 25 derece bu ideal mi ? İlerleyen saatler de bu derece klima açık olduğu çalıştığı sürece bu derece 25 den daha aza düşmeyecek mi ? Soğuk olurda uyurken hastalanmak da istemiyorum.