huzurlubebek Kızlar ağız yoluyla veriliyor dimi doktor bişey demedi ben ampulü görünce şaşırdım ampul yazmış B12 400 olmasına rağmen ortalarda olmasına rağmen yazdı bunu kullan dedi kullanan var mı aranızda acaba
Tugcemine huzurlubebek merhaba benim kızımda dodex kullanıyor 4 ay kullanacak evet ağızdan veriliyor ama tadı hiç iç açıcıc değil siz nasıl kullanıyorsunuz
Ecemerim Kaç aylık bebeğiniz? Benim kızımda 3.5 aylıkken B12 çok düşük çıkmıştı . Dodex iğne olarak 5 hafta boyunca vuruldu ama dörtte biri uygulandı sadece.