Ftet Kızlar merhaba doğum kontrol hapını her akşam 10 da içiyordum ama bu gün unutmuşım gece 1 de aklıma geldi hemen içtim ama bişey olur mu çok mu geç kalmışım çok korkuyorum bir de o gün ilişkiye girsem de girmesem de önemli mi
Elayberosmom Ftet etkili olmaz saati saatine içmezseniz. Saat 10 a alarm kurun her gün o şekilde unutmazsınız
Ftet Elayberosmom mesela bu gün ilişkiye girmedim ve ya bu gün geç içtim ne zaman bidaha ilişkiye girmem gerekir
Elayberosmom Ftet 48 saati geçmediği için sıkıntı değil diye biliyorum. Ama prezervatif kullanmak gerek ilişki olacaksa
brokoli Ftet her gece yatmadan içiyorum. Saate bakmiyorum, aynı saatlere denk gelmiyor hiç. Bazen 11, bazen gece 3, o gün kaçta yattiysam. Lise sondan beri cinsel hayatım var, hap kullanırken hiç hamile kalmadım.
Ftet Elayberosmom hap sadece o günü mü koruyor mesela bu gün geç içtim ya bidaha ne zaman ilişkiye giriyim koruması için
Elayberosmom Ftet canım hap zaten %100 korumuyor. Düşük de olsa ihtimali var eğer içeriye boşalma olursa. Sen yarına saat 10da iç hapını tekrar. Ama yarına kadar prezervatifsiz ilişki yaşama. Ya da içeriye boşalma olmasın. Daha ne kadar açık anlatılır bilmiyorum 🤷🏼♀️😂