BuseYB benm kızımda 13 ay 22 günlük, tek elle tutunca yürüyor ama kendisi henüz yürümüyor, 18. Aya kadar doktorumuz normal demişti o yüzden dert etmiyorum, bolca yürütmeye çalışıyorum yürüttükçe düşüp kalktıkça kasları gelişecek. Her çocuk farklı stres yapmayın yürümek istediğinde yürüyecektir siz sadece cesaretlendirin