Canım çok tetliyorsa sıvı kaybediyor demektir.
Bence su ver,unutma sudan hiç zarar gelmez.
Benim çocuklarım bol bol su içer o yüzden kolay kolay hasta olmazlar.
Olsa bile doktor en iyi ilaç su dedi bize.
3 aylık yavru hem çok sıcak.
Ve bol bol emzir😘