aysenurbkdemir Kızlar bebeğimi sürekli hıckırık tutuyor 12 günlük daha gecirmek için ne yapmam lazımm
beti07 Bizdede o kadar fazlaydı ki hıçkırık ben genelde emzirirdim geçmezse şimdi 4 aylığız arada oluyor ama. Yenidoğanken aşırıydı bizimde korkmayın geçiyor
merve1997 Kucağına alıp dik tutabilirsin yutkunmasini sağlamak için anne sutu alıyorsa emzirebilirsin mama içiyorsa mama verebilirsin önemli olan yutkunmasi