9 ay 21 günlük bir kızım var 2 aydan beri o kadar çok ağlak ve mızmız ki ne istediğini ne o ne de ben bilmiyorum.. Kucak ister kucağıma alırım bu sefer inmek istiyor sonra yere bırakıyorum geri al diye ağlıyor bütün gün afedersiniz götle don gibiyiz hiç jir şey memnun etmiyor ne oyun ne dışarı çıkmamız sadece suyla oynamayı seviyor o kadar dişe bağladım bu kadar huysuz oluşunu ama dişinide patlattı neden böyle yaptığını anlamıyorum o kadar çok yoruldum ki bazen çığlık atmak istiyorum yemin ederim annelik delilik derlerdi inanmazdım gerçekten öyle 🥲🥲