Nur_mom1 Kızlar 15 gündür zylanda kullanıyorum sezaryen olduktan sonra hiç regli olmadan kullanmaya başladım, lekelenme ve parça vardı normal mi
butterflyy_ [Nur_mom1 ben de kullanıyorum ilk günden beri 9. Ayım olacak neredeyse hergün adetim lekeli kanamalı sizin daha çok erken doğumdan sonra rahim kendini temizliyor sonuçta ben adet olmaya başlayınca kullanmaya başladım doktorum öyle demişti
nisakocyigit5106 butterflyy_ 3 ay olacak benimde ilk adetim yoğun olmuştu 2.adetimde başladım hapa baya oldu kullanalı ama daha devam ediyor kanamam acaba normal mi devamli böyle mi olcak
butterflyy_ nisakocyigit5106 benim de durmadan kanamam lekelenme oluyor du doktorum normal değil neden önce gelmedin demişti 11 ay kullandım ben de normalde gergin kanaman olmaz demişti kesti
butterflyy_ mavipapatya1 evet kanamayı bu kullandığım doğum kontrol hapı yapıyormuş deri altı implantı önerdi ben de aylık iğne denemek istediğimi söyledim emzirdiğim için bu doğum kontrol hapından başka hat veremeyeceğini söyledi doktorum
butterflyy_ mavipapatya1 21 günde bir döngüm 7 gün adetim olurdu 21 gün adet 7 gün döngü şeklinde olmaya başladı