yamaneresra kızlar bebeğim grip olalı bir hafta oldu doktor sadece emzir ve calpol kullan ateşlenirse dedi ama boğazları daha cok doldu hırıl hırıl sesler geliyo benzer bi durum yaşayan varmı nasıl düzelecek bilen varsa yardımcı olabilir mi ☹️☹️
Elfgrn yamaneresra Burnu doluysa mutlaka burnunu temizleyin serum fizyolojik ve aspiratör ile çekin temizlenmedikten sonra iyileşmesi de çok uzun sürüyor burnu dolu değilse boşsa tabi doktorunuz dediğine devam edin
Elistos1 yamaneresra grip biraz uzun sürüyor maalesef bebeğimde gripti 2 haftadan fazla oldu yeni biraz toparladı. Ben sürekli temizledim burnunu tıkanmaması için aferin şurup yazmıştı doktor onu kullandım hırıltı yoktu ama kaç aylık bebeğiniz? Ciğerlerine bakıldı mı?
yamaneresra Burnunu devamlı temizliyorum ama sanki daha kötüye gidiyo gibi ne yapacağımı bilemedim :/
Yagmurcmn yamaneresra hava verin burun yıkama yapın özellikle burun yıkamayı doğru teknikle yapmak çok önemli