caglaay Kızlar 53 günlük bebeğim elimde hamileyken kullandığım ocean d3 k2 vitamin var zeytinyağ içerikli olduğu için rahat gaz çıkarır diye buna geçmek istiyorum kullanan var mı d3 k2 olanı ve kaç damla veriyorsunuz
Nacafa caglaay sizin kullandığınız yetişkinler için. Bebeklerde kullanılmaz, 400 ıu olanı alıp bebeğinize kullanmanız lazım
butterflyy_ caglaay bebekler için olanını kullanın zaten doktor ayına göre ampulünü söylüyor içerisin de zeytinyağ oluyor genelde ben aldım kabız yaptı bizde değiştirdim
hndathn caglaay hamileyken elinizde olan size göre de bebeğe en alttan başlanır normal ocean marka da kullanabilirsiniz onun içinde de zeytinyağı var ben kızıma 1 yasa kadar onu kullandim
Mevos1423 caglaay biz gazlıydık hiç etkisi olmadı sonra doktorun yazdığına geçtik bıngıldak genişliğimiz var ocean iyi gelmedi bzie
27ozlem caglaay sizin bahsettiğiniz yetişkinler için olan form yani bebek için aşırı fazla. 1 yaşına kadar 400 ünite bir yaşından sonra 600 ünite geçeceksiniz 1 fıs veya 3 damla vereceksiniz. 1 fıs = 3 damla
feyzas caglaay Ben bilmeden başlarda hep d3k2 kullandım ama hiç bişey olmadı. Dişleri peş peşe çıktı ama bundan mıdır bilmiyorum🙄
Mevos1423 Deryadeniz1 yetişkinlere verilen damlalarda bebeklere oluyormuş ona geçtik doktorumuz bunu deneyin dedi
Deryadeniz1 Mevos1423 hangisi peki bizde ocean kullanıyoruz da acaba iyi gelmiyor mu? Doktora sorayım ona göre