Kızlar böyle bir alışkınlığım vardı ne yazıkki ama artık bir karar aldım tırnaklarımı koparmıcam. Her zaman tırnakları kare şekilde düz olan kızlara özenirdim çünkü tırnak yapım yuvarlak ve hiçbir zaman uzun kare bir biçimde görmedim. İstesem de olmuyordu yapısı yuvarlak ve tombul. Bir de bu tırnak koparma alışkanlığı olunca tırnaklarım yamuk yumuk görünmeye başladı. Karar aldım şimdi tırnaklarımı kestim ve koparmıcam. Maniküre gitmek istiyorum az bir toparlasınlar şekle soksunlar diye ama çekiniyorum. Kötü bir tırnağım yok dibine kadar yiyenlerden değilim ama hem tırnak biçiminden kaynaklı hemde koparmaktan kaynaklı ölçülü durmuyor bana göre biri küçük biri büyük felan. Bişey derler mi diyorlar mı? Düzelir mi tırnaklarım gidersem