Eylulooo7 18 aylıkken başladık bulunduğum yerde ebeveyn katılımlı veya tek oyun grubu olmaması nedeniyle. Kimsemiz yok hatta akranı bile yok çünkü çevrede gurbetteyiz. Parka ne zaman gitsek büyük yaş grubu var ve hep hırçınlar. Yarim gün sabah 8 öğlen 11.30 gönderiyorum kreşe 3 saatin bile aşırı etkisi var sosyalleşmesinde, konuşmaya çalışmasında ve gelişiminde