Mommyhann defneelinaa 6 ayında kadar sabah 5 6 gibi uyuyan bi bebem vardı 😂 halinize şükredin 1 yaştan sınra biraz düzeliyor 2 yaştan itibaren tam oturuyor uyku düzeni
Birdunyabircennetannesi defneelinaa Oğlumu mu anlattınız 3 senedir 2 den önce uyusa şükrediyorum ama yok anam yok
defneelinaa SweetMom__ 23.30 geldik odamıza deli gibi esniyor ama şuan suratıma bakıyor ben de ona bakıyorum gülüyo 🤦🏽♀️
Deletedmom_216 defneelinaa ay resmen oglum da biyle saatlerce uyumuyo mesela yenidogan bebek oldugu hskde 1 ay 7 günlük suan ama asla gunduz uyumyk anca kestiriyo 😂 uyumuyo diue kendimle kavga ediyrum sinirleniuorum bi bakiyorum gülüyo o an eriyirum😂
Yasemin23 defneelinaa çok normal canım ya benim bebeğim de de 3 ten önce uyumazdı 4. Aya kadar neredeyse böyleydi ataktan sonra bir nebze düzeliyor ama kesinlikle çok zorlamaz inşallah seni ama 1 yaştan itibaren düzeliyorlar biz de öyle oldu
Deletedmom_115 defneelinaa 3 ay 20 günlüğüz 10-15 gündür 2den önce yatmıyor Allahım 9da sallamaya başlıyorum saat 2 de zar zor dalıyor
defneelinaa SweetMom__ hayır hayatım 3 aydır hep böyle benim 2 dedim mi uyuyor . sallıyorum sersemleyince yatağına alıyorum orda uyumasını bekliyorum
mltm48 Deletedmom_216 benimkinde 20 günlük aynıyız bizde gündüz en fazla 15-20 dk uyuyor hiçbir iş yaptırmıyor ama gece uykusu güzel allahtan 🤲🫠
meriahsen 7 aylık olana kadar tam 02.00 da uyurdu ne 1 dk erken nede 1 dk geç şimdi ise zorda olsa düzen kurduk 10.30 da yatağa 11 gibi uykuys dalıyodu şimdi 8 ay 12 günlük maalesef diş çıkarttığı için uyku muyku yok
Deletedmom_216 mltm48 evet gece uykusu bzimkinim de guzel bazen saat basi kalkiyo ama idare ediyoruz bi sekilde. Ya nkrmalde yenidogan benekler hel uyur bizimkiler niue uyumuyo 😂 asiri enerjik benim ki kilir kilir hep karnimdads oyleudi 😂
Zlm defneelinaa gündüz uykusuna geç geçiyorsa gece uykusu geçe kaliyodur. Ben 4 ten sonra gündüz uykusuna yatirmazdim küçükken 7 buçuk gibi gece uykusuna geçerdi sabah 6 6 buçuk gibi kalkardı
defneelinaa Zlm öğlen 12 1 gibi uyanıyor 7 den sonra nasıl uyutmadın benimki ağlıyor mecbur uyutuyorum yarım saat 1 saat
asyakus16 defneelinaa sabah uyanma saatiniz nasıl. Bizde da durum aynıydı erken uyusa bile 2 de mutlaka uyanıp gece uykumuza öyle dalıyorduk. 4 aylık olduk şuan durum biraz daha iyi 😊