Hh3758 Merhaba ben 1,5 senedir Nexplanon cilt altı implant kullanıyorum. her ay aşırı mide bulantısı baş dönmesi ve göğüs ağrısı yaşıyorum adet de 50 günde bir falan oluyorum uzun arayla sizlerde de bu yan etkileri yaşayan var mı?
Fatmasaf Hh3758 Hh3758 ben taktıralı 1 ay oldu 22 gundur regl yım cok asırı değil ama kanamam var goguslerım cok hassa sankı ılk hamıle oldugumda kı gibi
Beyzakrmz Hh3758 merhaba 7.5 aydır kullanıyorum son 3.5 aydır adet olmadım ve aynı şeyleri yaşadım doktoruma sordum implant kaynaklıdır dedi
edaaydinm Bende taktırdım 2 ayda bir adet oluyorum yada lekelenme oluyor sadece bulantı da bazen oluyor normal bir durum bence bazzılarında da çok kanama oluyormuş
Hh3758 @“edaaydinm” peki sorması ayıptır akıntınızda değişiklik var mı sık sık çok miktarda beyaz akıntı geliyor sulu kıvamda ve göğüslerde hassasiyet