Lnldrm Kizima damlatmaz suluk almayi dusunuyorum bununla ilgili arastirma yapiyorum philips avent ve munchkin suluk arasinda kaldim siz hangisini onerisiniz kullanan memnun kalan var mi
GulserenKayra Lnldrm ben philips aldım damlatmaz deniyor ama baya damlatıyor şimdi yeşil olan pipetli suluğa geçtim onu kullanmıyorum artık
Kubracigimm Lnldrm munchkin öneririm. Bebeğim 6.ayından beri onunla içiyor. Koku yapmıyor , damlatmıyor. Su içmesi de keyifli ortada bırakıyor gidip gelip içiyor. 1 yaşına girmek üzere.
superkahramanbiranne Lnldrm bildiğin A101 den 50 tl ye aldım. bardaktan kendi içene kadar idare ettik. şimdi yaz geldi dışarısı için matara tarzı alcam