Kızlar merhaba bebeğim tam 6 ay 1 günlük 3 gecedir uyanıp bağıra bağıra ağlıyor önceden uyanır emerken göğsümde uyurdu yatırırdım gece uykusuna devam ederdi şimdi emmiyo da sürekli ağlıyor ne yapcam bütün gece ayaktayız gündüz de doğru düzgün uyumuyor dişlerine de baktım yerleri belli ama çıkmıyor henüz çok yoruldum artık sürekli ağlamasından😔