balli_cilek bizimkide 14 aylık kızım, altına uzun ince pijama giydiriyorum üstüne de normal kısa kollu ama kolları soğuk oluyo ensesi ve göğsüde soğuk oluyo bizimki üstünü de örttürmüyo gece soğuk oluyo 2 gündür 22 derece felan bende 2 gündür ince uzun kollu pijama giydiriyorum normalde çok sıkmam ama işte böyle vücudu soğuk olunca ben de biraz üşüyorum gece hadi ben üzerimi örtüyorum kızım örtmüyoda soğuk üşüyo diye mecbur uzun kollu giydiriyorum