Bebeğim her ek gıda sonrası mutlaka kakasını yapıyo yemeğin bitmesine yakın bu normal mi?
Elistos1 bebekler içgüdüsel olarak yeni yemeğe yer açmak için tuvaletlerini yaparmış 🙂
Normal :)
ffulya bu kadar acele etmeseydi bari 😂 kilo almayacak diye korkuyorum 😂