sudeliblog61 Kızlar hatırlayan olur 31 haftalık doğum yaptım 41 gün sonra kızıma kavuştum bugün beşinci gün Şimdi kızlar doktor prematil mamadan devam edelim dedi fakat bebeğim isteksiz içiyor hastaneden alırken 35 cc içiyor beş gündür hiç yükselmedi hatta azaldı hiç severek içemedi tabi ben anlayamadım sürekli kusuyor birde normal değil lor peynir gibi neyse bugün mamayı değiştik golden goata sevdi fakat 2.5 saate bir kaldırmam gerek içmesi için canım çıkıyor uyandırmak için uyanmıyor üstüne üstlük çok acıkmış olmuyor az cc içiyor bu sefer korkuyorum kilo kaybedecek diye normalmi kızlat 3 saatemi çıkarsam beslenmeyi lütfen fikir verin ❤️
twinsmomm2 sudeliblog61 daha erken 3 saat için çok küçük bilmiyorum her bebekte aynı mı ama Prematüre ikizlerim var benimde ilk iki ay 2 saatte bir besle mutlaka diye doktorumuz her seferinde özellikle uyardı sadece 40 çıkınca gece kendileri kalksın gündüz 2 saatte bir beslemeye devam et demişti hep öyle ilerledik
delirmeceler sudeliblog61 bende 28 hafta doğmuş ikizlerime prematil kullandım ama doktorumuz hiç direk verin demedi anne aütüne katıp verin demişti biz öle ilerledik zaten açılımıda anne sütü kıvam arttırıcı diye geçiyordu kusması içinde erken doğumlarda malesef sık oluyor özellikle kızımda 10 ay yaşadım tekrar doktorunuzla görüştüğünüzde detaylı sorun mutlaka ben herşeyi not edip gittiğimde tek tek sorardım sağlıkla büyüsün inşallah
3kedili2bebekli sudeliblog61 lütfen doktorunuzun önerdiği mamadan gidin ciddi sindirim problemleri yaşarsınız özellikle bebeğiniz 3 kilo altı ise, 3 kilo üstünde değiştirebileceksiniz inşallah yorgun olduğu için iştahsız geliyor size ve ordaki biberonlarla sizin biberonunuz aynı değil çekerken yoruluyordur annesi sabırlı ol uyanık tut o dediğin gibi kusma da tok olunca kusarlar ve büyük ihtimal reflusu var gazını güzel çıkar beslerken kafası vücudundan 30 derece yukarda olsun
sek_kahve sudeliblog61 lor gibi kusması içtiğini sindirdiği anlamına gelir, belki reflüsü vardır biraz eğimli yatırın bebişi
3kedili2bebekli delirmeceler o süte karıştırılan eoprotin, prematil premature mama direk normal mama gibi ama premature bebekler için 6.5 ay once doğum yaptım ikisini de kullandım post sahibinin kafası karışmasın diye düzeltmek istedim kusurabakmayin hafızanızı bir yoklarsaniz hatırlayacağınızı düşünüyorum ikisi de aptamilin
sek_kahve 3kedili2bebekli bahsettiğinizi biliyorum ama bize de prematili aynı şekilde verdirdi doktorlar. 32 haftalık doğurdum ikizlerimi, aptamil prematil kullandım, sütle karıştırıp verirsen daha hızlı kilo alımı olur demişlerdi bana da.
delirmeceler 3kedili2bebekli eoprotin vermedi hiç doktorumuz hem kendi doktorum hemde yoğun bakım doktorumuz anne sütüne katılmasını hem kıvam arttırıp hemde anne sütüne katın dedi 4 ay kullandık ve çok hızlıda kilo alımı yaşadık yanlış yönlendirmeyi ben değil doktorumuzun yapmış olması lazım ikizlerim 2,5 yaşına geldiği halde doktorumuzun dediklerinin dışına hala çıkmayız şükür herşey yolunda ilerledi
3kedili2bebekli sek_kahve he anladım farklı uygulamayla kullanmışız bende 32 haftalık doğurdum ikizlerimi 🥰 bize prematil mama bir de eoprotin aldirmisti doktorunuz prematili çok kullanmadım sütüm vardı da eoprotini 2500 kiloya kadar süte karıştırıp kullandık anne sütü zenginleştirici olarak geçiyordu o yüzden dedim karıştırmış olabilir misiniz acaba diye şimdi anladim sağlıkla büyüsünler inşallah
sek_kahve 3kedili2bebekli sağlıkla büyüsünler inşallah Cümlemizin yavrusu inşallah canım 🥰 sizinkisi sanırım daha doğru bir uygulama olmuş
3kedili2bebekli sek_kahve her bebek farklıdır doktorlar da ona göre işlem yapar demek ki sizin doktorunuz öyle uygun görmüş bilemeyiz belki de sizin ki daha doğrudur 😊😂
Bet05 sudeliblog61 hayır kesinlikle 3 saate çıkarma , çok çok minik tez acıkır , şu an sana çok ihtiyacı var annesi♥️ , 2 saati kaçırma … doktorunla bır görüş başka mamaya geçebilirsin benim kızımda şok kusuyordu mama değiştirdim gecmjstı
3kedili2bebekli delirmeceler bir hanım efendiyle konuştuk bu post altında o da öyle uygulamış her bebek dolayısıyla her doktor görüşü farklı oluyor demek ki maşallah sağlıkla büyüsünler ben mamayi pek kullanmadim ama 2.5 kilo görene kadar eoprotin kullandım birine 1.5 diğerine 2 ay kadar anne sütüne karıştırıp bu arada sizin yazdığınız bir şeyi görünce kendim yazdım sanıyorum bazen hem kedili hem ikiz bebekli AA ben miyim he yok değilmişim diyorum her seferinde çok da benzer görüşe sahibiz sanırım 😂
delirmeceler 3kedili2bebekli sanırım doktor görüşü bende acabamı dedim sizi görünce ama sanırım daha kıvamlı olsun diye yaptırdılar bize eoprotin hiç vermedi çünkü ayda 1200 gram alıyorlardı 4 ayda şükür toparlamaya başlamışlardı doğduklarında 800-1000 gr dılar tabiki yanlışta yönlendirmek istemediğim için mutlaka not alıp doktora danışması gerektiğiydi biz herşeyi günlük not alıp soruyorduk unutma durumu olmasın diye sağolsunlar herşeyide detaylı anlatıyorlardı başka doktor olsa sıkılırdı bazen bende size denk geldiğimde bir bakıyorum isim benzerliği andırdığı için
3kedili2bebekli delirmeceler çok küçük dogmuslar maşallah şimdi kocaman olmuşlar benim biri 1690 biri 1750 doğdu 90 ar gram verdiler sonra yavaş yavaş aldılar 2 ayı gecince yavaş yavaş almaya başladılar 3 aylıkken 2.5 kilo olmuşlardı şimdi 6 ay 21 günlükler 7200-7300 Gr civarı oldular hızlıca buyuyormus premature bebeler 2 kiloyu geçene kadar kullandık eoprotin
delirmeceler 3kedili2bebekli maşallah rabbim sağlıklarını daim etsin çokta yaramaz oluyorlar açığı oradan kapatıyorlar artık sağlıklı olsunlarda herşey bir şekilde ilerliyor 🌺🌺
3kedili2bebekli delirmeceler aynen öyle ve evet çok huysuz yaramazlar çevremde kimsenin bebeği böyle değil 😂
Anatotales sudeliblog61 ben sağdığım anne sütüne aptamil eopratin koyuyordum günde 2 kere normal emzirme hariç. 3 kilo olana kadar devam etmiştik. Anne sütünü kolostruma çeviriyordu
AEgemm sudeliblog61 yoğunbakımda kaç saatte bir besliyorlardı. Bizim yoğunbakımda 3 saatte bir besleniyorlardı saatler belirliydi ben o saatleri öğrenip ona göre devam ettim bir sıkontı yaşamadım 30 haftalık doğmuştu oğlum. Mama kullanmadım onu bilmiyorum ama sadece eprotein kullandık mamaya 4. Ayda geçtik prematili oğlumda sevmedi doktora sorarak golden goata geçmiştik bizde hala devam ediyoruz