Kızım 4bucuk yaşında bu arada bugün parkta arkadaşlarıyla kosusturdu eve giderken söyledi anne ben koşarken kalbim ağrıyor dedi daha evvel de bunu söyledi komşularım bana söylemişti kızın kalbim ağrıyor dedi bize diye…sordum kabının yerini biluyorsun dimi evet diyip doğru gösterdi çok ağrıyor anne koşarken dedi şüphelendim ve sormak gereği duydum kötü bı durummudur acaba varmı çocuğu böyle diyen korkuttu da beni