Mersin’de yaşıyorum oğlum 10 aylık. Evin ısısını 23-24 ü geçirmemeye çalışırım. Dışarısı 37 derece şuan mesela klima çalışıyor üstünde sadece zıbın var. Sıcaklarsa isilik yapar kaşınır ter değdikçe kıyafet değdikçe acır. Odayı soğutmaya bakın bi şekilde çünkü sıcak çok zararlı