Dogumdan sonra denemediğim şey kalmadı malesef sütüm hiç artmadı su an neredeyse 6 aya gireceğiz bir iki damla şeklinde geliyor sürekli kendimi yargılıyorum bunu yaşayan oldu mu hamilelikte cok hastalık geçirdim ondan mı yoksa stresim çok oldu ama çok üzüldüm süt olmadığı icin