Zeyyyynep asselll klima açmıyorum malesef çok sıcak ama açamam bebeğim için ince askılı zıbınla yatırıyorum üstünü de örtmüyorum camı da açık bırakıyorum çok sıcak biz bile dayanamıyoruz onlar nasıl dayansın sabaha kadar böyle rahat uyuyor 1 yaşında
Atailknur asselll tek zıbınla yatırıyorum odasının camı da açık ona rağmen odası çok sıcak 30 derece evimiz en üst kat malesef. İstanbul çok sıcak daha şimdiden.
asselll beti_07 sabaha doğru üşümezler dimi ben kendim aşırı sıcakta bile yorganla uyurum üşütürüm bebeği diye korkuyorum
beti_07 asselll yani bunu denemelisin ama ben klima şuan açmadığım için sabaha doğru da aynı şekilde uykusuna devam ettiriyorum
beti_07 Berraa_54 bebeğiniz nerede uyuyor bilmiyorum ama ben kızım için park yatağa sineklik diktirdim terziye onu takıyorum üstüne maşallah sorun olmuyor fikir olabilir size de
selin1724 Klima açık salonda . Sadece zıbın ve şort üstüne müslin pike ince . Çok direndim açmamak için ama evimizde perde dahi oynamıyor
elifalina Ben direk zıbın ve kısa tulum ile yatırıyorum üstünü örtmüyorum doktorumuz da çorap örtü vs örtmeyin dedi şu anda da zaten bi çorap vs giydirsem hemen pişik oluyor
Berraa_54 beti_07 babamlarda olduğum için beşiği yok burda o yüzden benimle uyuyor burda çok sinek var ya kendi evimde hiç yok
atesarp Karsilikli cam açık bebegim tek zıbınla şuan ona rağmen oda 30 derece hala sürekli terleyip soguyor gogusu kollari boyun alti sirti buz gibi kafayi yicem hasta olucak diye daha nasil yatirayim ben bu cocugu 7 aylik banada bi akıl verin
Meltemmss atesarp ben de aynı durumdayım şu an 27.7 derece cam açamıyorum mobil soğutucu gibi bişey var en kısıkta o açık ama 27 nin altına düşmüyor bu şekilde yatırdım çoraplarını da kendi çıkarmış demin🥲 incecik tülbent gibi bişey örtücem ayaklarına yeter sanırım
atesarp Meltemmss oyyy maşallah sana yavrum bebekler çok bunaliyor biz bile dayanamiyoruz kac kez dus aldim ciktim nefes almiyor istanbul. Bende vantilatörüde açtım ona ragmen 30 un altina dusmuyor napicaz bilmiyorum
Eylule Zıbınla yatıyor,üstü açık. İatanbul’da nefes alınmıyor şu an. Camda açık. Duş aldırıp yatırdım. Çok terlemiş ona rağmen.
Metinx İstanbuldayız 17 aylık oğlum sadece zıbınla yatıyor şuan. Ona ragmen ter içinde allah yardımcımız olsun.
Grimor88 Zıbın ve ince sortla yatiyor üstünde ortmuyorum evimiz cadde üstü cami acarsam cok ses geliyor. Bursadayiz biz de yaprak kipirdamiyor. Merak etmeyin soğuk hasta etmez asıl ter hasta eder. İsilik falan olmasin ince giydirin yatirin usuyecegini zannetmiyorum
ogretmenanne06_ Ev 31 derece. Cam açık, vantilatör açık bir şekilde uyuyoruz. Vantilatörü ona vurmayacak noktaya ayarlıyoruz. Kısa kollu zıbın ile yatıyor sadece. Bu şekilde bile çok terliyor