bikupakahvee Ben kürdanın sivri ucunu azcık koparıp agzımda saatlerce bekletiyorum neden bilmiyorum 😂😂 hatta küçükken 8-9 yaşlarındayken yanlışlıkla yutmuşum annemler eniştemler bogazımda kalmasın diye ekmek falan yedirmişler o kadar korktum ki ölürsem mezarıma gelecek misiniz demişim şaka gibi 😂😂ve hala öule yapıyorum