Merhaba anneler, kızım tam 3 yaşında. Tuvalet eğitimine ufaktan başladım. Alıştırma külodu aldım ama küloda kakasını çişini yine yapıyor. Tuvalete yapmıyor. Eskiden ara ara gidip yapardı tuvalete, tuvalet korkusu olmasın diye oturmakta yaptırdığım zamanlar da oldu. Tecrübeli annelerden fikir bekliyorum. Nasıl bir yol izlediniz?