Tabiki tamamen boşanmak gerekiyor. Şuan bağlanmaz ki. Ayrıca boşanma davası görüldükten sonra biraz bekleme süresi var ozaman bağlanır. Çünkü boşanma davası olumlu sonuçlansada , boşanmaya itiraz süreside var . Yani nafaka için biraz beklemeniz gerekir