Anneler müsadenizle birşey sorabilir miyim?
Şuan çekişmeli boşanma davası içindeyim.3 kez duruşma yapıldı ama hala nafaka bağlanmadı talep ettim halde hakim neden bağlamıyor bağlanması için tamamen boşanmak mı gerekiyor yoksa belli şartları mı var ?
Şuan çalışmıyorum ailemle birlikte yaşıyorum bu konuda bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi ?