atlas1655 bende yoruldum sağım yapmaktan giyilebilir olandan sipariş verdim onunla kolay olacağını düşünüyorum sende dene bence tabi senin karar verebileceğin bir şey süreç yorucu farkındayım bende 23 günlük iken bebeğim hastanede yattım o süreçte 10 cc kadar düşmüştü şimdi 60 a kadar çıktı inşallah pompam gelince artar ümidindeyim