miniklerimicin Kızlar bugün detayliya girdim her şeyi normal dedi ama böbreğinde bir genişleme var dedi. 30-32 . Haftada tekrar gel dedi perinatoloji. Bu durumu yaşayan var mı ister istemez biraz stres yaptım
Busra14Barlas miniklerimicin erkek bebekse eğer normalmiş benim oğlumda da vardı doğuma kadar normale döndü. Erkek bebeklerin çoğunda olduğunu söylemişti doktorum
Seren-karan miniklerimicin benim bebeğimde de vardı ya sonra düzeliyor o takipte kal yeterli zaten sürekli ultrason kan tahlili veriliyor sıkıntı yapma güzel şeyler düşün
iremasel benım kızımdada vardı dogum yaptım 2 3 sonra ulturasyona gırdı kapanmıstı stres yapma cogu bebekte oluyor zamanla kapanıyor
Melisayda Benim bebeğimde de vardı merak etme doğumdan sonra geçiyor sadece takip ediyorlar gebelik boyunca 😊