Kedici
Selam, ben rossman’ın facelle isimli cup’ını kullanıyorum uzun süredir, çok çok çok memnunum.
Zaten hiç ped kullanabilen biri değildim, genelde tampon kullanıyordum, ondan geçiş yaptığım için garip hissettirmedi, doğru yerleştirince hissedilmiyor bile zaten.
Ben 12 saatte bir yani günde 2 defa gibi değiştiriyorum, hiç sorun yaşamadım.
Tr rossman’da satılmıyor maalesef, yurtdışından almıştım, sonrasında da gelen bir arkadaşıma 2 adet daha aldırdım stok yaptım.
Düzenli kaynatıp, oksijenli suya da beyaz sirke ve yemek sodası karışımı ile de 3-4 ayda bir fırçalayınca yeni gibi oluyor, çok uzun süre gider.
Hem ekonomik, hem hijyenik, hem de rahat bir seçenek.
Yalnız kadın doğum doktorum çok önermediğini söyledi, sebebini soramadım farklı konular vardı ama bu saatten sonra kullanmayı bırakabileceğimi sanmıyorum.
Farklı merak ettiğiniz konu varsa cevaplarım.