Bugün tuvalet eğitimine başladık çişini 1 kere kaçırdı sadece kakasını hep altına yaptı sık sık tuvalete götürüyorum gündüz ama gece nasıl yapmam gerekiyor bilmiyorum çişe kaldırmalımıyım şuan uyudu mesela 22.40 da uyutu tam kaç saat sonra kaldırmalıyım çişe yada kaç kere kaldırmalıyım bilenler beni bi aydınlatabilir mi tecrübeli anneler 😅