Derin26 Doktorumuza gittik hem kontrol hem rota için.Ağızdan veriliyor,doktorum bana verdi aşıyı,sen ver dedi☺️ Hiç sorun yaşamadık yan etki olmaz demişti doktorumuz,olmadı. 2dozu da yaptırdık🙏🏻 İlk dozu 2.ayı geçtikten sonra , ikinci dozu 4.ayı geçtikten sonra geçen gün yaptırdık.