topuzz kızım dokuzbuçuk aylık 1 hafta önce başladım bende. Akşam en geç 7 de yemek yiyorum ertesi sabah 12 gibi kahvaltı yapıyorum, 3-4 gibi bi ara öğün kahve yanına meyve genelde akşam tekrar yemek ve kapanış. Bol su+ yürüyüş+ şekeri bıraktım şimdiden 2 kg gitti 🫶🏻