yeniannee3209
Ben idrar yapmama sorunu yaşamadım ama tesadüf eseri 1 yaş kontrolüne gitmiştik ve asisida vardı. Doktor genel kontrol yaparken vajinasına baktı ve çiş yaptıgı kısımda vajina kapanması olmuş. Doğuştan değil tamamen benim yüzümden. Vajina kısmı temizlerken anneler bilmeden sert bi sekilde temiz olsun diye siliyoruz tabiki can yakmadan ama bu çok yanlsmis. Doktor iyimi tamamen kapanmamış yarım kapanmış dedi hemen melhem vverdi 2 haftada geçti çok şükür. Enfeksiyon olabilir dedi çünkü yapamazsa. Siz bence acile gidin. Endişelenmeyinde. Sorun düzeliyor zaten her ne olursa olsun. Bu arada dizinde illa böyle bişey oldugunu düşünmeyin. Ben örnek verdim
sadeece