seda_asan1 eşimin benim kıyafetlerimizi kolilere koydum üzerine isim yazdım. Yazlık olanlar çok kullandıklarımız duruyor onları da en son giderken valizlere koyacağım. 6 kişilik günlük yemek takımını, çatal kaşık takımını bıraktım onların da kolileri kutuları var hep onlara koyacağım. Onun dışında trendyolda, koctasta falan şu patpat şeklinde şeyler satılıyor metreyle falan onlardan alıp kırılacak eşyaları sarabilirsiniz veya büyük streçler var. Baya kullanışlı oluyor onlar. Askıdaki kıyafetleri direk askilariyla büyük çöp poşetine koyuyorlar asıldığı yerden tutarak sonra o aşkı yerlerini ve çöp posetinin ağzına lastik falan birşey geçiriyorlar. Direk gittiğinde çıkart as çok mantıklı geldi bana internette gördüm 😅 yorganları hurca koyuyorum zaten. Perşembe günü misafirim var onları da ağırladıktan sonra iyice toparlayacagim evi bende. Şuan 3-5 koli var sadece 😂