Aydaaa Kızlar bebeklerinizi nasıl giydirip uyutuyorsunuz ve oda sıcaklığınız kaç? Şu an oda sıcaklığım 26 yarım kollu zıbın ve ince bir şort giydirdim müslinle örtmeli miyim sizce? Bebeğim bir yaşında.
-Drkegsbl- Aydaaa vallahi şuan aşırı sıcak İstanbul artı nem var esmiyor bile. Kısakol giydirdim altında sadece bezi var bişeyde örtmedim örtünce zaten atıyo kendi terletiyor
pinkooo_02 Aydaaa bence ince bir müslin ört bizim evde 33 derece sadece zıbın var fakat yinede terliyor
Mrvsmt2502 Aydaaa ince penye uzun kollu uyku tulumuyla uyuyor 25 derece üstünü örtmediği için uzun kollu giydiriyorum kolları soğuk oluyor kısa kollu ile
Aydaaa ejdermeyvelilahmacun gazından çok çektim de insan bir çekinmiyor değil 🤦🏻♀️ örtmeyeyim en iyisi. Teşekkür ederim🌸
aybarsmom34 Aydaaa Konuyla alakasız ama benim evimdeki termometrede 26 derece gösteriyor, yeni aldım ama doğru mu bilmiyorum. Sizce termometrelerde bozuk olabiliyor mu ?
Aminehumamoms aybarsmom34 olabiliyor bozuk dışarıya koyup deneyin bir sonra evin içinde deneyin istersniz🌸 benim evim 22 derece 😊
Aminehumamoms Aydaaa incecik bir uzun kollu altınada patikli ince bir pijama giydirdim evim kışın sıcak yazında serin oluyor 🌸
iki_prens_annesi_ Aydaaa ben suanda zıbında uyuttum bacaklarına müslin örtcem çünkü sinek vs bişey yerse diye bide içim rahat etmiyor ama o nasıl olsa açar
[silindi] Evim şuan 30 derece daha şimdiden🫠 eriyoruz resmen bebeğim sıcaktan zor uyudu 😢 zobın var sadece üstünde
mirooooo [silindi] bizimde öyle 30 derecede hamam gibi zıbın vardı altına ince pijama giydireyim dedim ağladı sürekli, alt pijamasını çıkardığım a uyudu
shrhyt Aydaaa 15 ay. Kısa kol uzun altı şeklinde uyuttum bugün. Uzun kol yapıyordum kaç gündür çocuk sıcaktan uyuyamıyor. Ankaradayız
dreamsmom Bebeğim 3,5 aylık sadece kısa kollu zıbın var sabaha karşı çok ince bir müslin örtüyorum ayakucuna onu da zaten çoğu zaman atıyor.
ZeydsMom Aydaaa dune kadar kisakollu body ama terler icinde kalmis simdi uyurken degistirdim kolsuz body giydirdim
Ayseglpolat Aydaaa ben klimalı odada klimanın direk gelmediği yerde atlet ve sadece kundakla yatırıyorum