hilalbhdr Bebeğimin alerjisi olduğu için bu mamayı kullanıyoruz. Ancak 1 aydan fazladır kilomuzda değişiklik olmadı kilo almıyor 6.100 gr bu durumu yaşayan var mı acaba? Bu mamadan önce kilo almımız gayet iyiydi.
metosunannesii hilalbhdr bende bunu kullanıyorum gerçekten kilo aşırı az akıyor ayda bir kilo alan bebeğimin kilosu durdu desem yeridir
bebeklerrr metosunannesii kilo alımınız yavaş devam mı devam etti alerji kaynaklı 2 numaralı bu mamayı kullanmaya başlıyoruz bizde