Merhaba sevgili anneler, kızım gece boyu emiyor, memeyi ağzından çektiğimde bağırıyor, beşiğine koyduğumda max 1 saat uyuyor. Geceleri 1 kez emzirsen yeter dedi dr ama imkansız, uyumuyor. Gece beslenmesi için mamaya geçeyim diye düşündüm. Belki gece memeyi unuttururum. Ne dersiniz? Daha önce de mama vermedim 6 aydan sonra hangi mama/devam sütü uygun olur? Bilgisi olanlar yazarsa çok sevinirim, sağolun anneler