madrefelice biz taşınma yaşadığımızda buzluktakiler içinde kalsa olur mu diye sorduk tam kapasite dolu değildi, abimlerde buzluktakiler içinde kalsın bi şey olmaz demişti bana, onlar daha önce taşınma yaşamıştı 1.5 saatlik mesafeden. Taşımacilar boşaltın dolap veya içindekiler zarar görmesin riske almayalım dediler. Mecbur boşalttık 2.5 -3 saatlik bi mesafeden taşınmıştık. Dolap yeni evde yerine koyulunca biz hemen fişini takalım etler çözülmesin diye telaş ediyorduk, yerine koyan kişi hemen çalıştırmayın en az 2 saat dinlensin motoru yanabilir hareket ettiği için dedi. Mecbur onu da bekledik, bizim buzluk malzemesi baya çözülmüştü, o şekilde tekrar koyduk dolaba.
Ama size tavsiyem yatak odası şifonyeri ve tv ünitesi gibi mini çekmece içlerini hiç boşaltmayin tasimacilar onları jelatin veya hali tarzı malzeme ile sarıyor zaten içlerini tekrar koymak ile uğraşmazsiniz. Buzluğa da bi sorun içinde kalsın derlerse hiç bosaltmayin derim bizimkinin dışını iyice sardılar taşırken keşke hiç boşalttırmasalardi bize kolaylik olurdu hem de bu kadar çözülme yaşamazdık.