Kızlar merhaba. Gündüz emzirmeye devam ederken gece beslenmesini kesebilen var mı nasıl yaptınızz nasıl karar verdinizz yardım edin lütfen..
Bebeğim 15 aylık oldu ve son birkaç haftadır sabaha karşı çok fazla uyanıyor bazen beş altıdan sonra uykuya direniyor ki normal uyanma saati 8.30. Üç hafta önce bu 7ye çekildi başta uyutmaya zorladım sonra o saatlerde güne başladık ama aşırı mızmız kahvaltı etmeyen uykulu bir hali vardı birkaç gün sonunda meme bazen mama vererek uyanacağı saate kadar zorladım. İki uyku yapıyoruz belki fazla geliyordur diye tek uykuya inmeyi deniyorum(birkaç sefer denedim berbat geçti günümüz ve iki uykuya devam ettim) bugün ilk denememiz başarırsam sıkıntı yok ama sebep bu değilse ikinci sebep memede uyutmayı gösteriyor. Bazen memede bazen sallayarak uyuyor ama genelde memedeyken hafif hafif sallayarak uyutuyorum gece yalnızca meme.
Emzirmeyi tamamen sonlandırmak istemiyorum çünkü doğduğundan beri minyon bir bebek ve sık hastalanıyor bu yüzden doktor gece beslenmesine gerek olmadığı zamanlarda bile sen devam et demişti. Ama bu kadar sık uyanmaya gece zaten süt kalmıyor o yüzden yalnızca uyuturken emzirirsem kafii diye düşünüyorum. Benim gibi olan varsa fikir almayı çok kk ihtiyacım var