yesim42 Yeni aldım aşırı sert arkadaşlar normal mi bu yumuşar mı bir sürü para verdim acayip sert iade mi etsem acaba bir de parmak arası olduğu için rahat edemez miyim acaba zamanla yumuşar mı
Seyturak yesim42 benim 3 yıllık var onları bugün çıkardım aa ne kadAr sert dedim. Yeni olduğu için sizinde sert hissetmeniz normal zamanla konforlu olur merak etmeyin