alpmom1 Neden kullanıyor bu zamana kadar ya duymadım yada dikkatimi çekmedi doktorumuzda önermedi ama niye kullanılıyor sebebini merak ettim
benimbebegim alpmom1 Bebeklerin bağışıklığı düşmemesi için haftada 3 gün probiyotik veriyor bize doktor tatile gideceğimiz zaman geçen sen 7 aylıktı gitmeden birkaç gün önce başladık geldikten birkaç gün sonra bıraktık bu sene 20 aylık yine aynı şekilde kullanın dedi mesela çünkü bu sene havuz da var ishal vs olmasın diye
babyzeydhamza Bağırsak florasını dengelemek için kullanılıyor. Bebeklerde tam gelişmediği için yardımcı oluyor
benimbebegim kalben40 Enterogermina Kids aldırdı bize hem içimi rahat hem de etkili demişti tatile gittik geldik düzenli kullandık bir sıkıntı yaşamadık çok şükür
Aylizlina0110 benimbebegim merhaba siz de kullandınız mı bizde tatile gıdıcez de aile boyu kullanılır mı fiyatın nedir ve nasıl kullanılıyor
benimbebegim Aylizlina0110 10lu şase gün içinde bir tane içiliyor, Kids ve yetişkinler için ayrı var biz kullanmadık
Aylizlina0110 benimbebegim tatile gitmedsn kaç gün önce basladınız tatil boyunca kullandınz mı? Bir de suyamı katılıyor
benimbebegim Aylizlina0110 hayır direkt arıza sıkılıyor ventolinler var ya onun gibi plastik, gitmeden iki gün önce başladık havuza her gün girdiği için her gün verdim geldikten 2 gün sonra bıraktım, ishal bağışıklık durumlarına karşı önlem demişti doktorumuz
Aylizlina0110 benimbebegim bende alacağım aynı markayı tatile gitmeden 2 gün önce verip geldikten 2 gün sonra bırakacağız günde 1 tane bu şekilde mi sabah akşam aç tok farkeder mi