Nuray20 Biz de 4,5 aylığız bizde grip olduk burun temizliği dışında hiç birşey yapılamıyor canım . İlaç kullanılmıyor burnunu serum suyu ile şırınga işe çekip çekip yıka bol bol emzir geçmiş olsun