Seldaelay Merhabalar Diyarbakır’a eşimin tayini çıktı bugün lojman başvurusu yapıldı ne zaman sonuç açıklanır tecrübeli olanlar yardımcı olabilir mi?Ankaradan Diyarbakır a gideceğiz .
eylulce11 Seldaelay Bizde diyarbakıra gideceğiz lojmana başvurduk inşallah çabuk açıklanır beklemedeyiz
ndemir Biz Ankara’dan Erzurum’a geldik geçen sene lojmana biraz beklemiştik sonuçlar için yani ha deyince çıkmıyor sonuçlar bir aya yakın bekledik sanırım