Hanımlar ya yanlış okumadınız 24 yaşındayım 42 kiloyum 165 boy ben kilo almak istiyorum ama alamıyorum güzel de yiyorum kan değerlerimede baktırıyorum sürekli herşey normal hatta haşimoto var ben nasıl kilo almıyorum anlamıyorum nasıl alabailirim benim gibi olan var mı ya bu arada kimseye kilomu söylemiyorum😅burda nasıl olsa beni tanımıyorsunuz diye söyledim😅