25 aylık oğlum
Arada tuvalete götürüyordum lazımlığa alışsın filan diye.
Bugünde bez takmadım. Gidince varsa çiş yapıyor bazen az bazen çok.
Sorum şu 19.30da tuvalete yaptı.
20.10 geçe bi daha götürdüm altına yapmıştı Alıştırma küloduna. Tuvalete az yaptı
Sonra 20.40da bi daha gittik az yaptı lazımlığa ama küloduna da yapmıştı
Lazımlığa yapması iyi güzel de bu kadar kısa sürede altına da yapmış olması normal mi??