Mucizem_0809 Hanımlar oğlum 8 aylık oldu şükür ne versem yiyo ama şimdi 1 yaşa kadar yumurtanın sarısı diyolar ya sadece beyazı alerjik durumdan dolayımı verilmiyor yoksa başka bi sebebi mi var? Bilgisi olan aydınlatabilirmi beni ☺️
Mucizem_0809 Ikrazumra19 hmm haşlanmış yumurtayı pek yemiyor ne koyduysam içine sevmedi kendimize yumurta kırınca açıyo hemen ağzını şükür alerjisi yok ama bilemedim yinede
Ikrazumra19 Mucizem_0809 yarisini sadece yagda yapabilirsiniz tereyaginda doktorum bana en azindan 11.aya kadsr bekle demisti